пятница, 17 марта 2017 г.

Натхнення зі спонсором СHERRYLANA designs від Андріяни Завадовської

Привіт наші, скрапбджілки!
Сьогодні з вами я, Андріяна Завадовська, буду ділитися враженнями від своєї дизайнерської посилки місяця від українського виробника штампів Cherrylana design. 

Дизайн штампів оригінальний та цікавий, особливу мою  увагу  привернула весняна колекція, напевно я керувалася сезонністю та любов'ю до квітів :)

Відтиск чіткий, гарно ембоситься. Я так розумію, що магнолії полюбилися всім дівчатам з нашої ДК, і я не виключення, що їх замовила.

Для своїх весняних робіт замовила
Набір штампів "Магнолії"
Набір штампів "Наліпки"

 
 
 Ембосінг білою підрою на акварельному папері. Дуже сподобався відтиск і ембосінг на кальці.
 

 І ось моя робота. Мене настільки надихнули штампи з магноліями. що я захотіла зробити панно про них. Відтиск на кальці, ембосінг білою пудрою та розфарбовані аква чорнилами від Фабрики декору. Ефект легенької підкрученості додає їх ще більшої легкості та шарму.

 
   
Творіть із задоволенням разом з нами. Надихайтеся прекрасним! 
Дякую, що читаєте нас! 

3 комментария:

  1. Андрианочка, работы - сказочные!! Легкие, воздушные! Кажется, что попал в волшебный сад!

    ОтветитьУдалить
  2. Как же захотелось весны уже! ;)
    От работ веет теплом и пахнет весенними цветами! Настроение сразу поднимается! Спасибо, Андрияна!

    ОтветитьУдалить
  3. Андриана,какие замечательные открытки!!!

    ОтветитьУдалить